niedziela, 17 września 2017

Twoje "niemożliwe" jest możliwe

Tyle razy słyszałam, że powinnam się obudzić i przestać marzyć. Po co ja w ogóle mam w myślach cele, które są "niemożliwe"? Wiesz co? Twoje "niemożliwe" to mur w twojej głowie, a te mury tworzymy sami, albo pozwalamy, żeby ktoś je stworzył w naszej głowie.

Nigdy nie pozwolę, żeby ktoś decydował za mnie na co mnie stać i co mogę zrobić w życiu. Niestety trafiały się takie osoby, zawsze będą się trafiać. Tacy ludzie powinni się zatroszczyć o swój własny "sukces". Każda osoba jest wyjątkowa, a jak ma pasje i ambicje to może naprawdę dużo zdziałać. Ważne jest to, żeby się nie poddawać. Pomimo tego gadania ludzi. Uważam, że lepiej spróbować coś zrobić niż poźniej żałować, że zabrakło nam odwagi. Jeżeli masz cel w życiu, każdego dnia staraj się do niego przybliżać. Staraj się z całych sił i nie odpuszczaj. Jeżeli nawet każdy w Ciebie zwątpi, dalej podążaj za swoimi marzeniami. To jest twoje życie i nikt nie będzie Ci wmawiać co potrafisz, a czego nie. Wierzę, że osiągnę wiele rzeczy w życiu, dążę do moich celów, a jeżeli ktoś uważa, że mi się nie uda, niech mi opowie o swoich sukcesach, z chęcią wysłucham.

Cytat na dziś
"Though we see the same world, we see it through different eyes"
- Virginia Woolf, Three Guineas


Instagram - suzannesuzii
tumblr - luvstclassy.tumblr.com

1 komentarz:

  1. Świetny wpis ! Kiedyś sama wmawiałam sobie, że to do czego dążę jest niemożliwe, obecnie zmieniłam nastawienie i opłaciło się ;)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i za wszystkie serdecznie dziękuję! ♥